Sunday, January 4, 2009

breakfast saye,all by myself. *ajaib*

sape kate aku reti masak air je,aku reti masak jgk la awien.kaw tak rase pelik ke weh.tawok la lam enset kaw supaye kaw tak lupe tarikh hari nih.aku takde picca sbg bukti.tp takpe,aku ngaku aku msk megi goreng ngn telo je. k r tuh kan.aji,andai kate ko bace post ini,xperlu lah kaw gelak,kaw pon tak reti msk,aku agak la.tp slumber.lelaki xyah masak.nasib kite baik aji. okeh,sekian utk arinih.jgn hampe dgn post ni.akan ade hari esok ok kawan2 :)

9 kumens!:

shushu said...

hebat!
i pun ingat u pandai msk air je.
haha.

ahmad nazirul amir said...

nope,not true. tp itulah hidden talent,haha :p

awen said...

hahaha..ko msk ngan buku chefwan kat sebelah ko, mmg r bleh..haha

nadia-ady said...

ala, masaklah telur goreng je bukan susah.kakakaka....

mÖcHëNkT said...

oit.. mane de.. kene pandai masak deh.. ksian ako.. nk kne masak.. korang leh ar g mapléy.. snih nk jmpe mamak tibai roti cinai pon xjmpe..

Enche' Eyezoodean said...

kalau nak menuntut ilmu masakan calling calling la aku...
hahahahaha....
happy holiday~!

ahmad nazirul amir said...

hahahha,to me,masak is not an option :p ok enche din! d masak guru,i will,hihih.

goreng gitar said...

alahai..
kagum gile!

Farith Rezza said...

Nak promote skit ni, masak xde la susah mana..hentam je campak2 masuk. That's how I do it
www.dapurvegetarian.blogspot.com